Så börjar ny vecka.

Idag är det nästan blå himmel, -3 gr än så länge. Solen kanske kommer att titta fram lite.
Idag måste det bli full fart igen, jag tycker att jag gått på sparlåga ända sedan vi kom hem från Spanien, det får bli ändring nu.

Några timmar senare och solen skiner för fullt. Jag har fyllt våra gamla vackra trälådor med tändmaterial vid spisarna, tänt i alla spisar inkl bastun, tagit in tvätten, målat, sandpapprat, vaxat och svurit över mig själv. Hade vaxat två ljusstakar i går och glömde bort det! Så nu är de alldeles klibbiga och det går inte att torka av :((.



Det var dock inte de här som nu är färdiga och bara ska pyntas lite.



Halva rosenbuketten här i oputsat silver tillsammans med en kvist ormhassel.



Nyloppad, helt oanvänd ep med Hotenanny singers. Känner ni igen Björn Ulvaeus?

Det var käre maken som loppade, inte jag. Han är väldigt förtjust i sådana här tingestar:



Varav huset är fullt även om den här bilden är tagen på Röhsska Museét.

Ett litet mosshjärta har kommit till världen, samt en liten gran- och snörkrans. Bilder kommer senare.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0