Till min älskade Mirijam!

Jag ska bara byta duk i köket, alltså i en annan färg :D. Kanske, kanske byts en och annan färg ut, tänk på att det snart är jul. Förresten var är du min kära? Skulle inte du vara i USA nu? Det har kommit brev till dig idag, slå gärna en signal när du kan.


Här är argusögonen som bevakar mig! För några år sedan var det jag som bevakade dem  :D.

Idag har det hänt en hel del. Fönstertvätt, rena gardiner, stormatlagning - bönor, röda och svarta, vävstugan en sväng för att knyta damast, så det vanliga i tvättstugan så klart. Ännu en härlig höstdag är snart till ända, men det känns väldigt bra så länge det är så härligt väder. Konstigt nog hinner dessutom mycket mer då!

Men än så länge finns det tid kvar, t ex till målning och därefter en skön bastustund.
Ha det bra alla! Kram!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Du är så duktig min fina mamma :-). Vilken fin bild på Mimmi och Annelie! Längtar hem. Sitter och lyssnar på Lys og varme. Love you! Kraaaaaaam

2010-10-15 @ 02:17:28
URL: http://minipiglet.blogspot.com
Postat av: Mirijam

I will call you as soon as possible :D Jag ska gå ut och gå med Franks och Dennis hund först bara :) Jo, jag skulle ha vart i Usa, men jag har kommit på en massa andra grejer som jag kan göra först i väntan på den bästa familjen i Usa :)

Pussar och kramar i tusen!!

2010-10-15 @ 11:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0