Vilken fin dag det blev!!!

                                       


Strålande sol, blå himmel och riktigt varmt. Här ovan ser ni mina tändvedlådor och ännu en rosvas. Men det är inte mycket jag varit inne idag, trots att Hjärtat absolut inte vill gå ut och gå. I stället fortsatte jag höststädningen i trädgården, käre maken har varit med och gjort det tyngsta, lyft krukor, grävt upp granar m m. Jag har planterat, gjort mossarbeten, kransar m m. Kul som attan är det, speciellt när vädret inbjuder till att vara ute.



 Två små granar och en pytteliten krans med kottar från Spanien pryder verandan.





En hjärtekudde med spanska kottar får stötta den gamla ljungkransen ett tag, så det inte känns alltför juligt.



Ännu en minigran med Anitas vackra äpplen!



Taklökar, mossa, grus, snören och zinkbaljor tillhör det man ej kan avvara här i livet!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0