Är det bara vi som har

ett så otroligt stort lager genom åren påsamlade grejor, kläder, sladdar, leksaker, tavlor, lampor och jag vet inte ens vad "alla-bra-ha" grejor heter?  Men trött är jag på alltihop. Kunde jag trolla skulle jag trolla bort allt direkt.

För att inte tala om att ogjort material: garn, tyg, stommar, kottar, kransar, pärlor, ståltråd, färg mängder med färg + alla böcker vi sparat genom åren + ett stort antal gamla radioappareter, högtalare, stereos, och musik av allehanda slag.

Det är ju bara att hoppas på att hjärtinfarkterna håller sig härifrån så ingen annan ska behöva reda upp i alla skåp, lådor och förråd här.

En sak är bra med Spanien. Vi har aldrig lyckats hitta en enda loppis där :).

Tack Anita för gullig kommentar och att du påminde mig om året 1992. Lars o Anna har alltså snart varit gifta i 20 år!!!! Hjälp!!!! Vart tar tiden vägen?



Trosa kanal 2010.

Ha det bra allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anita Lindman

Hur kan du få det till 20år?

2010-09-08 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0