Häftigt uppvaknande

av att hela huset luktade rök! Jag är verkligen rädd för eldsvåda och har varit det ända sedan en grannes hus brann ned till grunden när jag var omkring 10 år.
Käre maken har en underlig hobby, han gillar att elda och han är inte alltid så noga. Man tänder i en spis, sedan går man och hämtar tidningen. Hemma står spisen och ryker in för fullt. Speciellt den här årstiden när man inte har eldat på hela sommaren och det är lågtryck ute.
Nu får jag vädra ut all rök och  starta upp lite städning, ikväll kommer Joysan hem och då känns det skönt att ha städat. Sedan börjar jag redan att få lite resfeber också trots att det är en hel vecka kvar tills vi åker.



sommaren 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0