Jag brukar verkligen

inte visa bilder på mig själv, snarare tvärtom :), men idag hade Mirijam satt ut ett foto på Facebook som jag faktiskt snodde därför att det såg så mysigt ut!



Ett minne av den här festrika sommaren när vi haft våra nära och kära hemma flera gånger! Tack Mimmi för fotot och tack Annelie för den goá kramen!



Familjenytt:

Den här lilla sötingen skall bli storasyster i mars, 1 månad efter att hon fyllt 3 år. Lycka till familjen Tapper!

Kan berätta att det blir mitt 14:e barnbarn! :)!

Kommentarer
Postat av: anette

Tack snälla för din fina och rara kommentar hos mig för ett par dagar sedan. Det gick inte att länka tillbaks till din blogg. Men nu gick jag på ett tidigare inlägg och då gick det bra. Vilka härliga bilder, det kallar jag vänskap och en söt liten flicka.

Ha en skön helg

2010-09-03 @ 20:52:19
URL: http://www.sekelskiftesdrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0