Man far alltid uppleva nya saker!

Ibland positivt, ibland negativt, som idag tillexempel: regnet det bara OSER ned, nagot som vi aldrig upplevt har forut. Skurar ja, men aldrig dagsregn. Man kanner sig sa hemma da :)
Vi ska inforskaffa paraply atminstone sa vi kan ga ut och ga  alla fall.
Sa klart att vi kanner oss besvikna over valet ocksà. Sa mycket som jag last om nazi-tiden och manga andra diktaturer och diktatorer. Aldrig trodde jag att vi inpa 2000-talet skulle ens ha med nazister pa valsedlar i Sverige. Det ar sa skamligt mot alla dem som lidit under fortryck och rashets och gor sa fortfarande.
Stort plus till Maria W i MP som med kraft talade om att MP faktiskt hade ingàtt ett avtal! Och att man inte bryter sadant! Jag rostade inte pa MP men tycker det ar hedrande av dem att saga ifran nu, dessutom haller jag helt med dem i deras miljotank!!!
Nu ar de regnet som galler.
Kram till alla och tack Joy for dina goa kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Anita Lindman

Har en underbar höstdag med sol och hög luft.

Idag kom vitlöken upp ur jorden nu ska den torka till här i pannrummet. Den är jättefin. Gula löken som jag satte är fin men liten.Ganska stark det är ju bra.

Hoppas regnet har dragit bort och ni får solsken som här.Allt bara bra.

Ingemar har varit till vårdcentralen och kollat sitt blodtryck. Det var bra så nu har han väl svarat på med,8tab på morronen och 3 på kvällen. Han som inte kunnat svälja. Nu kan han det också.

Hösthälsningar från grannarna

2010-09-22 @ 15:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0