Nu kom käre maken

med en oväntad skörd av rödbetor och gul lök.
Oväntad undrar ni naturligtvis. Jo, men visst sådde jag i sålådor både lök, morötter, rödbetor, palsternackor och bondbönor. Men när jag sedan skulle kolla uppkomsten så såg jag verkningarna efter min älskade Valborg som givetvis hade trott att vi gjort i ordning tre söta toaletter till vår älskade katt :(.
Ja, hur som så upptäckte vi idag att det kommit upp en del men inte riktigt där vi sådde :).

Känner mig lite nostalgisk idag, kan det bero på brittsommarvädret eller?



Min yngsta dotters kängor som vi lät försilvra. Lägg märke till krypslitaget på tårna!



Några år har gått sedan detta foto togs. Det var den 19 december -90 eller 91? Anita! När gifte sig Anna o Lars?
Orsaken till att jag fotade fotot var att jag försökte lära mig kameran lite bättre :).
Kramis!


Kommentarer
Postat av: Anita Lindman

Va kul ikväll läste jag lite och tittade på bilder. Görkul! Samma år som vi fyllde 50år. Våran Lena- Marie dog. Också bröllop 1992 är året.

Vad du kan, bra bilder och skriver så bra.

2010-09-07 @ 20:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0