Stekte 12 l kantareller

och det blev 6 l stekta, inte så illa i alla fall. Tack syster Ewa för inspirationen.
Dessutom har jag tömt klädkammaren idag, samtligt befinner ute på grovaltanen för vädring. Jag skulle verkligen gilla att ha ett fönster i klädkammaren :).
För övrigt sa käre maken något som gjorde mig så glad; vi skulle allt ta och bygga ett gammaldags skafferi i köket! Det har jag längtat efter i många år, och han har haft dåligt samvete i många år eftersom det var han som tog bort det gamla. Få se nu hur många år jag orkar vänta :).
Så har jag faktiskt pysslat lite på loppisen, det är ett tag sedan. Börjat plocka i trädgården också, det är aldrig roligt på hösten, känns bara vemodigt.



Det var roligare till hösten förra året, då gjorden jag den här skönheten tillsammans med Nina. Så firade vi bröllop
så det stod härliga till, jag får säga grattis till det första ljuva året, Karolina och Andreas!



Det ser ut som det kastas risgryn? :)

Ha det bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0