Tisdag morgon

tydlig höstmorgon, kulet, regnigt, det virvlar röda och gula löv runt i luften. Och jag tyckte det skulle bli mysigt att vara med och städa vävloftet idag även om jag missar skördefesten. Men tji fick jag. Vaknar med världens halsont, feber och värk i varenda cm. Ok! Alvedon och sängläge. Men vi åker på torsdag?

Så är det eftermiddag och jag har hållt mig på benen med stöd av Alvedon och strykbrädan. Alldeles nyss var Anita här med glada nyheter: Ingemar mycket bättre, har själv gått fram och tillbaka till caf´eterian och får troligen komma hem redan i morgon. Så skönt att det slutade på så bra sätt, man har ju tänkt många tankar denna vecka som gått.



Träden är så otroligt vackra nu, kan inte låta bli kameran!



Och det här ska ví åka till! Skönt ska det bli men alltid lite magont inför resan. ;).

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hej min fina mamma. Ville bara säga godnatt! Love you!

2010-09-14 @ 22:09:16
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0