Vaknar av solstrålar

i en ny vinkel i sovrummet. Mysigt! Och mysigt att veta att vår Joy ligger på sitt rum och sover. Käre maken är och köper ägg, vi kan inte äta lördagsfrukost utan äggröra.
Pratade med Annelie i går, har läst Suz blogg, pratade med Therese i går kväll, har liksom hönan checkat av alla kycklingar.
 Mina tankar går dock till de som mist en nära och kär nu i veckan och till en god vän som blivit sjuk och just nu vårdas på sjukhus. Man kan ju inte avlasta någon varken sorg eller oro, men man kan ändå finnas till hands.



Vårt badrum har blivit blått för en gångs skull. Ripsmattan vävde jag för några år sedan och har så att säga "återupptäckt".



I lilla badrummet bevakas vi av lille pottpojken. Jag är ju barnsligt förtjust i parianfigurer och tavlor  :)

Återkommer.

Kommentarer
Postat av: anette

Jag vaknade till solstrålar nu på morgonen men vad tog solen vägen?

Ha en bra lördag!

Kram Anette

2010-09-11 @ 10:49:23
URL: http://www.sekelskiftesdrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0