I all stress som blev i går

hann jag inte med att visa vilka gosiga gäster jag hade i torsdags! Men nu kommer det bilder!
En bestämd liten herre med mycket mörka ögon! Ska de bli bruna? Enyo Tapper here we come!
Stora syster Mikaela som är jättestolt över lillebror!
Stolt morfar!
I går kväll stred vi om tv:n! Har väl aldrig hänt förut! Jag ville se Så ska det låta och käre maken ville se Talang.
Så det blev en rörig mix för det är ju inte så kul att sitta i varsitt rum och se på varsin tv. :))
Idag är det också våran Veronicas 30-årsdag! Det är helt sanslöst hur fort tiden går. Det är alltså 24 år sedan hon kom till oss! Då var hon bara 6 år och väldigt lik Tim som han ser ut idag :))
Här är han dock liten och kortet måste alltså vara taget på Veronicas 25-årsdag!
Stort Grattis från alla oss i Levsäng! Hipp hipp hurra x 4!!!
Till sist kan jag meddela att Joy inte flyttar hem till oss ens för en månad! Hon flyttar till en söt liten lägenhet i Töreboda och skall tågpendla till Skövde första halvåret!  Hon är stor flicka nu med boende både i Nyköping och Töreboda :) Det är bara bilen som fattas för närvarande men det fixar hon nog snart. Vi är naturligtvis jätteglada för att få ha henne så nära trots att det nog blir bara för ett halvår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0