Det har fått gå några dagar

och jag har verkligen varit så ledsen över min glömska i lördags, det har känts rent ut sagt för d-------t, vänner är hårdvaluta, vänner glömmer man inte bort hur som helst. Men även sådana tragiska personer som jag får ju finna mig i att jag gjort en sådan blunder och försöka gottgöra så gott man kan.
Dagen idag har varit jättefin. Vädret har ju varit kanon i hur många dagar som helst, vi har haft våra barn, barnbarn och vänner här på mat och i badet. Käre maken och jag har ju målat mestadels, han målar trädgårdsmöbler, jag målar bord och byrå till Rasmus och Joy :)
Men idag har vi haft heldagsutflykt med Leffe o Eva. Kinnekulle, Lidköping, Mariestad, Willys och hem till grillen. Roger o Rasmus kom och därefter Joy. En helkväll med god mat, massor med glada skratt och känslor. Vi är verkligen glada över våra goda vänner, det är som en adrenalinkick att få prata och skratta en hel dag och en hel kväll.
Ett kort taget för snart 10 år sedan och mycket har hänt sedan dess, men lika roligt har vi fortfarande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0