Måndag eftermiddag.

Solen har gått i moln, men det är ljummet och skönt ute. Käre maken har jobbat med att få våra utelampor på plats, det är snart höst :)
Tack Jenna för din kommentar. Skönt att höra att ni mår bra. Vi väntade på er den fredagen Annelie var här, ni skulle komma och äta samt lämna pappren för överklagan? Vart tog ni vägen? Hoppas i alla fall att allt varit och är bra.
Det där med målarpenseln var nog lite overdrive! Dit har jag inte hunnit ännu, men jag har fikat och haft en trevlig pratstund med sonen som var så himla glad och nöjd över sin fina semester på Gotland. Och jag har kokat och lagt in skivade rödbetor, samt gjort rödbetssoppa på en del. Stekt kycklingfiléer till ceasarsalladen har också hunnits med, men nu är det snart dags för penseln :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaha då kanske vi har missuppfattat varandra för jag satt o väntade på att ni skulle ringa det fick jag för mig! Ja du vet ju hur jag e ibland?

2011-08-17 @ 07:41:12
URL: http://jedimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0