Onsdag kväll, det mörknar långsamt

fast klockan bara är 20.30.
Jag har varit till Vävstugan och vävt, nu har höstomgången börjat.
Käre maken och jag har stått vid grytorna i dag, lagt in gurka, rödbetor och kokat nyponmos. Mycket gott blev alltihop och roligt är det. Målat klart två bord har jag också gjort samt den dagliga mangling, strykning och tvätt.
Rasmus och Roger har varit hemma och ätit :)))
I Libyen rasar kriget fortfarande, det är inte klokt hur svårt det är att ta en diktator från makten. För övrigt så går livet vidare, för oss känns det fortfarande som om det hänt osannolikt mycket i vår familj senaste halvåret och jag hoppas verkligen på att vi får ha lugna gatan nu ett tag.
Det som frestar mest är en pytteliten Gotlandsresa (över Oskarshamn) men vi får avvakta några datum i september först.
Fullständig harmoni, i alla fall en gång :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0