Solig måndagmorgon

käre maken har tvättat den stora vita mattan med hjälp av mattpiskstället, skurborste och vattenslang. Jag glad!
Under tiden gjorde jag frukost och under äggkokningen passade jag på att googla på kotvätt. Läste 15 notiser, tittade på bilder från bloggar och olika former av kotvätt. Sedan fanns det ungefär 10 sidor till men jag orkade inte läsa mera. Att mina goa och duktiga mjölkbönder tvättar sina kära kor det visste vi ju, men det är kul att se hur många fler det är som sköter sina djur. Man får ju nytt intresse av lantbruk och mjölkproduktion när man har det i familjen igen. Vi kan ganska mycket om affärsliv, gallerior och klockor också:) eller geriatrisk vård eller livsmedelsindustri eller  eller eller :)
Nu väntar målarpenseln på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0