Vaknar sent!

Jag brukar ju alltid gotta mig med en bra bok en stund på morgonen, men idag vaknade jag inte förrän 9 :((
Tack min Suz för goa kommentarer. Vi såg ett sådant stand-by på campingen men rent prismässigt får vi nog hålla till markis :) Ni skulle ju kunna ha det eftersom ni har så otroligt bra campingplats. En annan sak som är bra med stand-by är ju att det är fristående, man kan ta bilen och åka när man vill. Men, men! Häftigt med 49 000 för ett tält. Jag gissar att det var det största men även om man tar mindre så sjunker nog inte priset ned till vår klass :)
Joy o jag tog en mycket sen bastu igår kväll. Hon saknar ju fritid totalt, kommer aldrig hem före 20.00 och åker 7.30. Det är endast helgerna som hon kan andas på.
Så vill jag gärna gratta Josse och Robert till inköpet av så himla fint hus! Och ännu finare kommer det att bli när ni får rumstera lite där.
Så har också Karolina, Andreas och Villemo flyttat in i hus, det ska bli kul att få komma och titta på. Det är ju aningens närmare än till Oskarshamn :)
Käre maken är redan igång med nyponpress. Jag ska själv sätta igång med nypon- och pärontork, därefter päronmos. Vi är nämligen stolta ägare av en fin gammal kokbok och det är så himla kul att laga i ordning efter de recepten.
Här kan inte Douglas sova ännu, han kan inte hoppa för det gör ont i ormbettstassen. Men han mår ju mycket bättre, är ungefär som vanligt trots en aning halt. Jag som inte ens trodde han skulle överleva. Han var ju nästan lam i hela bakkroppen och släpade sig fram, stackaren. Men i morse klättrade han upp till mig i sängen för sin vanliga morgonkelstund :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0