Har varit till Vävloftet

och så smått börjat knyta för framdragning till nya lammplädar! Jättekul och roligt att småprata, det är ju sådant man saknar som pensionär!
Käre maken o jag åkte sedan till Skövde, en sväng till Erikshjälpen är ju obligatorisk om man har ärende till Skövde en torsdag.
Är mycket förtjust i parianfigurer och tavlor. Hittade både en tavla Mor o barn, samt en madonna idag. Så spets och vitt porslin så klart. Jag äger ju inte så himla mycket spets och vitt porslin :O,
och det kan ju vara bra att ha!
Vad hände mer då? Se här vad som kommit på posten idag?
Mitt gubbatäcke för sex trampor och sex skaft!!!
Vad roligt det ska bli!!!
Här ser ni mitt gubbatäcke men det är dåligt foto!
Så kommer ett till som jag ska göra därefter: På landet!
Det är så roligt att väva detta så jag kommer aldrig att kunna sluta!
Någon har snott någon annans plats!
Någon annan blir jätteledsen och sätter sig i korgen med blivande mattrasor och blänger på matte med smaragdfärgade ögon!!
Snart börjar Antikrundan men innan jag slutar ska jag länka till en ny blogg, tryck HÄR: så kan ni följa både älsklingen Mikaela och nya lillbebisen.
Liten prinsessa väntar ivrigt på baby!!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0