Hej igen allihop!

Så var då minstingens 25-årsdag över, nu är jag verkligen gammal!!!
I Finland finns en kanonblogg som jag följt en längre tid, en ung tös som heter Linn och är mamma till två små barn varav den sista är en prematurbaby. För att orka med all oro och för att kanske också kunna hjälpa andra så startade då den här starka, duktiga unga människan en Prematurblogg! Jag skulle ha kunnat betala mycket för att ha haft en prematurblogg när Joy föddes. Det var ju en hemsk period och man hade ingen att prata med. Igår lade Linn ut Joys historia på Prematurbloggen, vill ni läsa så klicka HÄR: och om någon också vill läsa Linns andra blogg så kan ni klicka HÄR:  Det är inte konstigt att hon blev Finlands Bloggare år 2010!

I går var det bastu och fotbad som gällde, ack så jätteskönt. Jag passade på att diska lilla taxen på diskbänken i ladugården och låta henne torka i bastun. Det gillade hon verkligen, hon tycker inte om att frysa så det är ett bekymmer med att bada henne så här års.



Så här vill hon helst ha livet.

Men numera är hon lite jagad och hunsad. Valborg är ju den borna drottningen, vilket inte alltid Douglas vill erkänna. Då får Douglas en riktig hurring av gammeltanten Valborg, varpå han då blixtsnabbt vänder sig om (Hjärtat står ju ALLTID tätt bakom honom) och ger Hjärtat en likadan hurring. Så här har vi verkligen katten på råttan och råttan på musen :)).




Störst går alltid först!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0