Idag för exakt 3 år

föddes en fin-fin liten flicka! Mikaela blev hennes namn och hon har fortsatt att både bli och vara fin-fin och dessutom en riktigt skärpt liten tjej. Vi kommer i eftermiddag lilla älskling!



Så söt! Men jag kan inte med att sätta in bilder som ofta varit inne förut utan återkommer med högaktuell bild ikväll. Stort Grattis våran älskade Mikaela, TRE år!

För xx antal år sedan föddes också en fin-fin liten tjej. Som växte upp till en vacker kvinna och fick tre vackra barn. Nu har två av dessa vackra barn med bara några veckors mellanrum fått varsitt vackert barn.      



Här är den käre, trogna och nyligen tillfrisknade maken med de två underverken och här:: tam taram!



Födelsedagsbarnet själv, fortfarande lika vacker! Tyvärr är Kjell och Julia riktiga linslusar så jag hittade inte Lilian ensam på ett enda kort! (Men jag letade bara en halvtimme)
Stort grattis till min allra bästa och käraste vän Lilian!

För ännu fler år sedan föddes det en liten pojke. Jag har svårt att minnas exakt om han var fin-fin för jag var liksom inte född då.
Men att han blev en hyvens man med många begåvningar, det kan jag intyga. Ett antal hus har han byggt och det är obegripligt hur han hunnit och orkat med allt. Men han var ju förståndig redan som ung; skaffade en utomordentligt kompetent och vacker arbetsnarkoman som han gifte sig med och fick två fin-fina flickor och ett antal fin-fina barnbarn har tillkommit genom åren.
Stort Grattis till Ingemar som firar ett av sina ganska många år i dag!!

Ett fyrfaldigt leve för dessa tre härliga människor som har gemensam födelsedag med några år emellan :)))

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hihi...Ja, vi är nog lite lika med att förlägga alla sånna där viktiga saker...hoppas du kan sova snart :)..kraaam

2011-02-09 @ 23:52:42
URL: http://minipiglet.blogspot.com
Postat av: hemtrevnadmarie

Hej, och tack för din kommentar:)!!

Så bra att veta det om brandrisken, min man har varit brandman, men det var före platt TV:s tid så det hade vi inte en aning om.

Ha en fin helg!

kram

2011-02-10 @ 06:59:15
URL: http://hemtrevnadirud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0