Lördagkväll 18.10.

Planerna för den här kvällen har varit klara färdiga gå i flera veckor. Våra kära vänner, Kjell o Lilian skulle komma hit för en bit mat och trevligt prat en hel kväll. I tisdagskväll fick vi veta att även våran Rasmus skulle vara med lördag kväll, tyckte vi var jätteroligt! Och ännu roligare blev det i onsdags, då fick vi veta att alla våra kära från Arbrå också skulle komma över helgen, och blev ännu gladare. I torsdag blev Egon rejält försämrad i ryggen, fredag morgon fick Fredrik maginfluensa så de kunde inte komma och fredagkväll förstod vi att Egon inte skulle klara någonting alls med den ryggen och var därför tvungna att ringa återbud till kära vännerna. Så ikväll sitter jag här ensam som vanligt :). Nej, jag skojar bara, jag har Rasmus och Olle här så det känns ändå ganska bra. Vill man ha stimulerande samtal så ska man prata med 9-åriga killar, de är jätteroliga och väldigt observanta. Man har mycket att lära av dem, jag lovar!



Skolavslutning i Fredsberg 2009. Från vänster har vi Olle på andra plats och Rasmus på tredje.
Ha en trevlig lördagkväll!

Visst, ja! Ewa! Vi kan den 5. Om Egon orkar får vi se, annars får vi åka själva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0