Nu är jag faktiskt

jättetrött!
Men är ändå glad över att ha skickat över artikeln om Fredsbergs skola för korrekturläsning! Jag har skrivit och skrivit, försökt att snabb-researcha i gamla Fredsbergskrönikan! Ordet snabb fanns inte ens 1927 då de tryckte den! Så läser man vad man själv skrivit, blir sur, ändrar, ny research, ny koll av något annat, hur var det nu då man ifogade mail?, eller bild?
Alltså inget har ju blivit lättare av att jag har ny dator och lider av dyslexi på bruksanvisningar, är totalt tekniskt inkompetent!
Men! Jag tycker det är så roligt att läsa, skriva, forska, lära sig mer och mer :)). Och då får jag skylla mig själv.



Längtar!



Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0