Vilken otroligt vacker dag!

Klarblå himmel, sol och +2. Lite blåsigt också som det ska vara på våren!! Jag har städat lite bland papper, tvätt,strykning, Tradera mm och så målat och kollat till växthuset som idag visade +18!! Nu är det snart dags!!!
Så har jag påbörjat den fina blå/vita daldrällen som var fantastiskt rolig att väva.

Lilla hunden får man nästan bada varje dag nu, efter promenader i lersörjan :))

Och snart kommer dessa. Det är så skönt att ha det framför sig med lite lagom tid att hinna längta.



Tack käre bror och svägerska för alla fina bilder, jag har bara inte hunnit spara ned dem ännu för jag har lagt sista handen med krönikan idag och nu återstår ett mycket misskött hushåll :))

Hittat en ny riktigt trevlig blogg idag och där fanns också en likaledes trevlig utlottning, se HÄR:

och är vinsterna:                                            

  

www.stocksundgarden.blogspot.com - Tankar från trädgårdsmästaren.


Kommentarer
Postat av: Hillevi Liljestrom

Hej Siw!



Så trevligt att du ville vara med i min utlottning, lycka till!



Varmkram Hillevi, ha det gott!

2011-02-02 @ 16:19:50
URL: http://www.stocksundgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0