Återkommer till tidigare överskrift!

Glest mellan inläggen men mycket leva livet just nu! :))
Det är så underbart att få ha så många hemma! Jag vet att jag är egoistisk när jag glädjer mig åt att Rasmus är här och jag vet att orsaken är att hans mormor är så svårt sjuk. Men jag kan ju inte hjälpa henne, kunde jag så skulle jag! Nu kan jag vara glad över att kunna hjälpa till i någon ände och att få umgås med ett älskat barnbarn tillsammans med fem stycken älskade barnbarn till!
Alltså svensk sommar; mulet visserligen men +22 och ungarna har nog legat i bassängen åtminstone fem gånger. Ok, de är blåa om läpparna ibland och man får värma upp dem med fårskinn mellan varven, men de har underbart roligt och det är en så stor glädje att höra deras rop och glada skratt! :))))
I bassängen är Rasmus och Nellie. På sargen står Joel, Fredrik, Linda, Helmer och hans lillebror (som inte ville bada)
På motsatta sidan står vackra mamma Lotta och fotar!
Det syns väl inte att jag mer eller mindre tvingade Rasmus att fotas tillsammans med Linda?
Efter sju bad fick vi packa in en blå Nellie i lammskinn :))
Två älskade supersociala :((
Och så det bästa till sist: En liten prinsessa med våta lockar och smultron på grässtrå!
Ha det bra allihop och sov gott, det ska vi göra allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0