Vilken härlig svampskog!

Det var inte lång stund vi var ute idag men här är rensat resultat: 5 liter.
Och när jag ändå är på gång kan jag ju visa några loppisfynd också.
Korgar för totalt 60 kronor, den ena köpt hos den vackra gamla Gun :)
Glaskupa med silverfat till, köpt hos vackra Gun för 20 kronor.
2 lit konservburk med glaslock, Kosta glasbruk, 30 kronor. Den fina flaskan kostade 20 kronor på en loppis i Söderhamn, glasljusstaken 10 kronor i Arbrå - (tror jag) och den fina vita porslinsbrickan kostade 10 kr, men jag minns inte var. Återkommer med lite mer i morgon, men då blir det mest "före"-bilder. Nu ska vi hjälpa våra härliga grannar med deras trasiga dusch och tacka för tillsyn av hus och blommor den veckan vi var borta.
Kramis!

Kommentarer
Postat av: Robin,lillebror och dotterson.

Å gud vad gott med kantareller! Vi va ute å plockade blåbär häromdagen å det va inte riktigt lika roligt som svamp, det finns ju så mkt blåbär!=)



Vi saknar er mormor å morfar! Björnkramar.

2011-07-26 @ 06:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0