Okej! Jag vet! :((

Dålig uppdatering, jo så är det. Inget har jag att skylla på, inget mer än att livet just nu är jobbigt och tankarna är tunga. Det är svårt att stå bredvid och se på hur människor man tycker mycket om lider och man själv är helt maktlös. Om jag finge vara Gud bara för en kort stund så skulle jag bums ta bort cancer, krig och brott mot barn. Men jag får aldrig vara Gud och som människa måste jag leva med allt svårt som sker. Hitta lindrande vägar, lindrande metoder - hitta det som gör att man orkar vidare.
Normalt sett är midsommarafton en underbar dag, en dag i början på vår vackra sommar. Visst, det vänder, ljuset är på väg bort igen - men det är mycket fint som händer innan det blir helt mörkt igen. Semester, träffa sina nära och kära, så och skörda, pynta, plocka, safta och sylta! Men visst, ibland är det mycket ord och liten verkstad :).
Jag vill ändå tacka för en fin midsommarkväll, tacka goda vänner och grannar för glada skratt och skämt trots att det tunga funnits. Det är skönt att glömma även om det är för en kväll!
Pappas sista blomma, som nu under fem år förökat sig med hjälp av mig, kärlek och näring, vill jag gärna ge till min högt älskade dotterson Joel som fyller 10 år idag! Hipp, hipp Hurra x 4.
Jag kan inte fatta hur fort dessa 10 år har gått!!!!
Ett annat högt älskat barnbarn får ge Joel Grattis puss och kram från Mormor och morfar!

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Det gör jag gärna! :) Pusskram!

2011-06-26 @ 17:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0