Sjuk igen!

Undrar vad dessa febertoppar egentligen beror på? Blir så himla besviken, hade sett fram emot en kväll med Kjell, Lilian, Claes och Agneta. Alltid så kul att diskutera, framförallt få höra om deras duktiga dotter Hedvig som redan är en boren författare. Hon är också krönikör i våran lokaltidning och har helt underbara åsikter. Hon gillar olika! Verkligen! Och vågar stå för det. Inte bara gillar, utan tycker att det är helt normalt, helt okej, vadå? Alla kan väl inte vara likadana, hur skulle världen då kunna gå framåt! Hurra för dagens ungdom!
Jag fick ett så trevligt pingstmail från käre bror med bild på släktens senaste tillskott, en liten söt Alva, född på min födelsedag 2010. Jag har sparat ned bilden och den finns i min dator, men tyvärr stannar den där. Finns inte en chans att få fram den och om en så genuint tekniskt begåvad person som jag inte kan få fram den så kan ju ingen annan heller :)
Tack käre bror för att i alla fall jag kan se den! Och glädjas över klanen Sjöbergs nytillskott!
Det här är ju inte nytillskottet i klanen Sjöberg, det här är ju vårt nytillskott i djurvärlden! Douglas Gustavsson! Pojke och två år gammal, allergisk mot fästingar-håller på att tappa pälsen p g a de små blodsugarna!
Till sängs igen, febern tar ut sitt pris!

Kommentarer
Postat av: Anette

Så tråkigt att du har febertoppar, det tar på krafterna att vara sjuk. Vi har 2 katter som vi tar bort fästingar på, men stackars kisse som är allergisk mot fästningar.

Kram Anette

2011-06-12 @ 09:37:42
URL: http://www.sekelskiftesdrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0