En helt underbar våreftermiddag!

Allting bara lyser VÅR! Och både käre maken och käre brodern har hört bofinken idag! Kanske jag med - skillnaden är ju att jag inte vet vad jag hör- om jag hör! Fågelsång är bland det bästa jag vet, men jag vet ju inte vem som sjunger :)
Rebecka och käre maken är till Töreboda och handlar. Därefter har vi stora problem med vilket tv-program som ska väljas - Let´s dance eller Så ska det låta. Det lutar åt det sista därför att vi vet ju redan vem som vinner Let´s Dance! Och det i sin tur beror på att kvinnor/tjejer är så mycket bättre på att ringa och rösta. Och man röstar så att säga inte bara en gång på den man tycker bäst om eller för att den dansar bäst; nej, man röstar 10-20 ggr på den som man tycker är snyggast!
Ha en fin fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag vill inte va negativ nu mamma,men det skulle bli snöstorm imorgon har jag hört:( Kram

2011-03-26 @ 11:34:13
URL: http://jedimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0