Har ni sett så sött!

Det här är faktiskt hundar!!!



Nu har jag ju ingen jämförelsepunkt men jag kan berätta att den stora (hihi) är ungefär hälften så stor som våran gamla katt- hur stor (liten) är då den lilla? Jo, hälften så stor som den stora, alltså en en/fjärdedel så stor som våran gamla katt!
Vi har tillbringat en härlig dag i Örebro! Tillsammans med Karolina, Andreas, Magen, Ewa, Käre maken, Hjärtat och jag! Ätit nybakta scones med god tomatmarmelad från Karintorp (Karolina blev förvånad, hon visste inte att det är släkt med vår Astrid), sprungit på roliga och STORA loppisar (loppat väldigt lite) ätit på en häftig härlig restaurang mitt emot Strömparterren, har tyvärr glömt namnet men vet exakt hur man kommer dit :) och så avslutat dagen med besök på det stora, stora blå-gula! Lammskinn, värmeljus och vanliga ljus. Alltså den stående handeln sedan något år.
Jag visar fler bilder i morgon! Nu väntar skype med dotter!
Ha en fin lördag kväll! Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0