Rivstart torsdag morgon,

lilla taxen är magsjuk i husses säng. Vilken enorm tur att vi ändå skulle byta lakan idag, annars brukar det alltid hända något liknande när man precis har lagt i rena lakan:))

Så, efter att ha tänt en av tre spisar (de övriga har käre maken tänt) så intar jag mitt morgonkaffe framför datorn och läser alla intressanta bloggar. En av mina favoriter är Sett ur min synvinkel av Charlotte Perelli. Hon har alltid både bra och kloka inlägg och gör mycket





Det här är Hjärt-lungfondens Go Red-smycken där en viss del av priset går till forskning. Jag lyckades inte länka men HÄR är ett av de ställen man säljer Go Red eller gå via Charlottes blogg, hon har länkat för nätförsäljning.

Mina två yngsta döttrar har utsatt mig för svår väntans tid nu ett bra tag. Det absolut värsta jag vet är att vänta :)
Men i går fick jag i alla fall svar från den ena; ett litet gossebarn! Den andra väntar inte riktigt på samma sak, men det är ändå viktigt. Jag får släppa den ena tummen nu eller hålla båda för nästa förväntan.

Joy har också utmanat mig: Att tala om fem saker om mig själv, gärna sådant som de flesta inte vet. Men jag återkommer om det. Mina spisar kräver mer näring, jag själv behöver frukost, kläder och motion först.
                      

Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis till att du har blivet mormor!

Jag får nog gå in på Charlottes blogg och kika och ha en riktigt bra helg.

Kram Anette

2011-03-11 @ 18:32:18
URL: http://www.sekelskiftesdrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0