Vaknade till solsken och -3,2

Douglas väckte mig väldigt försynt och frågade snällt om jag inte ville komma upp och göra honom sällskap vid frukosten. Men jag släppte in Valborg och fixade bättre sällskap åt honom :)



Idag är hon tydligen snäll!

Och jag är glad för den nya lilla dottersonen, Enyo!
Och jag är glad för Familjen 5, även om det inte är riktigt klart än!
Och jag håller mina tummar hårt för dig Rasmus i Daloc-cupen idag!
Och jag håller tåtummarna för Joy!

Nu ska det städas färdigt så jag slipper skämmas inför kära vännerna ikväll!

Jag vill inte tänka på Japan, det är så fruktansvärt så det är inte klokt. Till det hemska som naturen själv har ordnat till så exploderar även det människor i sin dumhet byggt: kärnkraftverk och petrokemiska industrier.
När ska människor börja tänka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0