Idag har vi deklarerat.

Det tog exakt 2 minuter för två deklarationer i två datorer :) Nu sitter vi här med varsin kvittens och har inte behövt betala mer porto än elen till datorerna. Egon får tillbaka lite pengar, jag får betala 165 kr så det är väl inget att gnälla för.
Joy och Roger har åkt till Ikea för att inköpa lite av livets nödtorft. Och jag gör absolut inget. Har ont i foten och även i vä knä. Det känns som om det är inflammerat och foten är svullen igen. Shit är det.
Här är flyttlasset från Nyköping. Inte riktigt lika stort som Annelie och Mickes var för några år sedan :)
Och så här ser Joys nya hem ut :)
Trött och blek BC som väntar på sin nya soffa utanför Kyrkornas i M-stad. Det är ju inte precis varje dag som man ska öppna ny affär och packa upp alla varor som sedan skall säljas. Att man under den tiden utbildar tre anställda gör ju inte saken lättare. Men jag har ju förstått att mina döttrar inte alls har för avsikt att göra sina liv enkla och lätta, snarare tvärtom :) Men de är väldigt duktiga allihop och jag är som vanligt ödmjukt stolt.(Gäller naturligtvis sonen också och självklart alla mina fina barnbarn).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0