Stor varm grattiskram

till min älskade förstfödda. Hur gammal jag än blir så kommer jag aldrig att glömma den stunden när mitt första barn föddes. Det var något helt unikt, man hade aldrig ens varit i närheten av sådana känslor som får för sitt barn! Jag var inte medveten om att man kunde känna så starkt.
Hon var så otroligt söt med sin mörka hårtofs och marinblå ögon. Så hade min moster Helga stickat ett rosa babyset i spetsmönster, klänning, små byxor, sockor, tröja och mössa. Av min faster Renja fick min Suz en vit liten päls med lika mössa och hon var så söt när vi åkte hem så folk tittade på oss.
Idag är hon själv en stolt mamma över sina duktiga barn - och jag! Jag har fått lära mig att kärlek inte har någon gräns, den räcker till fler och fler och bara växer och växer!
Ha en riktigt bra födelsedag Suz, jag vet ju att du ska jobba inatt men innan dess hinner ni fira lite!
Så fin!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0