Vänner är hårdvaluta!

De tillhör världens absolut bästa! Förutom våra barn, givetvis, som alltid, alltid är BÄST! Ja, alltså de är inte bäst i allting men de är bäst i min värld! Jag älskar dem inte för att de är mina barn och bäst och vackrast, utan bara för att de är bäst, vackrast och MED alla deras fel och brister :)
Jag är innerligen glad och tacksam över:
mina barn,
barnbarn,
mina vänner
att jag är "frisk"
att jag har familj och vänner
att jag får leva och glädjas med alla mina intressen; hantverk, färg, växter, natur och kultur, musik, böcker, skönhet, mjukhet, friskhet   ....... ja, precis allt som gör livet så berikande och så värt att leva!
För att förtydliga det hela så talar jag om att detta i all högsta grad även gäller blivande barnbarnsbarn, barnbarnbarnbarnsbarn m m!
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0