Det finns en så kanonbra läkare här

och henne har vi alla (två) i familjen och har haft i ganska många år nu. Hon är suveränt duktig, jättegullig och framförallt hon lyssnar!!!!!
Idag var jag tvungen att söka för mitt f-------e diafragmabrock som växt och ömmar. Dessutom fixade jag väl till en liten inflammation i höger höft när jag återfick lungfunktionen för några veckor sedan. Det låter verkligen som en sådan här riktig hypokondri, men tyvärr! Så är inte fallet. Brocket ville hon absolut skicka in mig för operation, men jag vill absolut inte till KSS och frågade efter alternativ. Det fanns det och det var bra! Höften och ryggen vill hon röntga och visst, jag går med på allt (nästan) bara jag kan leva som folk igen, röra mig, gå ut och gå, njuta av att äntligen kunna andas ordentligt!!!
Det känns riktigt bra allting just nu och medan jag ändå sitter här och njuter så kan jag ju passa på att njuta av min i särklass fina familj och att jag har faktiskt orkat städa hela huset idag-trots läkarbesök! Det är nog ett par tre år sedan jag orkade så mycket på en och samma dag :).
Nu byter vi ämne!
Och grattar världens i särklass finaste svägerska på hennes 60-årsdag!!!!
Grattis Astrid, hipp hipp hurra x4! Ha en jättefin dag och ett härligt liv framför dig!
Vi ger dig en väldigt sällsynt bild, ja, faktiskt unik!! Enda tillfället någonsin de här tre har kommit gott överens! Vi tyckte det var bättre än rosor:))

Kommentarer
Postat av: Astrid Karlsson

Jag får säga tack för Gratulationen

2011-11-11 @ 10:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0