Igår och idag med!

Suveränt bra dag!!! För hur ofta får man njuta av att ha så många nära och kära omkring sig? + de allra käraste vännerna med sitt ena underbara barnbarn med sig?
Puss mormor!
Det här ser för jäk---t ut, men eftersom jag redan somnat när bilden på min kära tvåa med den bästa Micke togs så kan jag intyga att flaskan var lika full/tom morgonen efter :)
Då åt vi mysfrukost och hade det helt underbart!
Efter frukost fick vi främmande av de allra käraste vännerna och lilla vackra Julia!
Och så himla söta allihop är!!!
Joy och Julia dansar! Och vilken otroligt bra fotograf jag är!!!!
Man kan verkligen påstå att detta är svartsjukan personifierad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0