Stort tack alla mina nära och kära

för en mycket fin födelsedag!!!
Känner mig lycklig som har en så himla stor och fin familj, så fina barn och faktiskt ännu finare barnbarn :) Att man därtill har förmånen att ha så kära och goda vänner får betecknas som absolut full pott! Tack alla ni, alla ni kära!
En så mysig dag i växthuset, detta är Lilians alster och så naturligtvis konstnärinnan själv:
Min allra käraste bästa vän: postitiv, glad, vacker, rolig, empatisk, duktig, mmmmmmmmmmm!! Med sådana vänner som vi har behöver vi aldrig vara oroliga och rädda. Tack för idag, Lilian!!!
Mina alster kände jag mig "så där" inför. Men jag brukar vara lite seg i starten, är inte förtjust i mina "skapelser" förrän det gått en tid - 2-4-7 år så där. Men ni ska få se dem, tvärt emot mina principer :)
Här är alltså  ett mosshjärta, en mossstrut, två garntomtar på renskurad tall och ett trägaller med en kvist av den oerhört vackra tvättade grenen
och jag känner mig faktiskt nöjd. Godnatt, sov gott! ni får gärna, gärna komme med kreativ krikitik!!!!!
Nu måste jag sova, det har varit en glad, lång, hård, tuff, kärleksfull, längtan, telefon, sms, och dessutom Fars Dag där jag känner min priviligierade :))) Han är helt underbar med barn!!!!! Och naturligtvis barnens äkta goda familjer
Så blev jag glad över att så måna facebookvänner som har grattat mig, speciellt mina kära svärsöner, deras familjer och en massa fin-fin-fin- finaaaaa duktiga, skärpta, snygga, ödmjuka kära allihop!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Finaste underbaraste mamma! Hoppas att du har haft en jättebra dag vilket det ju också verkar som du har :-). Jag längtar efter er! Är tillbaka i sthlm nu och imorgon kör vi igång kampanjbyten inför julen vilket ska bli jättekul :-). Jag ringer när jag har slutat imorgon! Love you! Kraaaam

2011-11-13 @ 23:13:23
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0