Tack kära lillasyster

för flera jättegulliga kommentarer och det är så himla tråkigt att vi måste flytta gourmetklubben, troligen till efter jul. Jag kom ju inte ihåg nånting, men dels är vi bortbjudna fredag kväll, så kommer vedlasset på lördag och då måste vi hjälpa till hela dagen med att få in allt under tak. Återkom så snart ni fått Kents schema.
Frövi kyrkogårdförvaltning har dock ringt och ställer ut en ljuslykta bums. Vi,  Egon o jag har missuppfattat skötseln av Askelunden, det ÄR anhöriga som ska sköta vas och lykta men vi får bara använda likadana. Jag vill minnas att Ove skrev en gång och undrade över det här och då sa jag så tvärsäkert; nej! vi har betalt för skötseln. Så det är alldeles säker jag som missat men nu vi får nog ha lite rutiner för det här: Kom med förslag, vi är öppna för allt och ber så väldigt mycket om ursäkt att vi har missuppfattat. NU kommer det i alla fall lykta men i vår får vi sedan ansvar för den.
Nu är jag supertrött, jobbat hårt här hemma idag (äntligen utan att bli andfådd) och kvällen har tillbringats med kryddparty och lite mer. Kul har det varit men nu är jag död, lite grann i alla fall :=)

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hej finaste mamma! Vill bara säga nattinatti :). Hörs imorgon! Kram

2011-11-15 @ 23:26:22
URL: http://minipiglet.blogspot.com
Postat av: Joysan

Ja, Valborg glömde jag :(. Men inte dig! Du o pappa är ju min familj! :). Kraaaam

2011-11-16 @ 10:53:21
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0