Trots allt jobb idag så har jag

hunnit njuta av våra kära djur! Dels Zita, som är helt outstanding, dels våra knasiga kattor under ledning av fenomenet Douglas. Han kan aldrig göra som andra katter, han måste alltid visa sig på styva linan + lite till! Jag visade ju förut att Daisy låg i kattkorgen på databordet, men det duger inte åt Douglas. Eftersom jag är korgfreak så använder jag korgar till allting, bl a räkningar. Och den korgen står snäppet högre än kattkorgen, alltså valde Douglas den :))
Änglamobiler var inte så populärt, men det fick ju gå. Räkningshögen blev ju provad men icke godkänd. (precis vad matte tycker).
Efter en mycket spännande promenad på fönsterbräden, bland blommor och ljus, och hyllor med intressanta saker på, så fick kattkorgen den äran. Men när han såg mig och kameran så försvann han. Douglas är en katt med skyhög integritet :)))
Ha nu en bra lördagskväll, det tänker vi ha. Om vi orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0