Lördag morgon, sol och blå himmel!

Jag har slappat, Joy sover fortfarande och Egon har svetsat vedklyven.
Egentligen skulle jag inte fortsätta skriva i den här bloggen eftersom det blir så svårt när riktigt svåra saker händer. Men så är vi ju en bamsefamilj och det händer saker hela hela tiden och det är ju faktiskt för det mesta positiva saker, tackom och lovom :) Så är det ju inte bara vår stora härliga familj, det är ju också mina kära syskon och syskonbarn. Sist men absolut inte minst är ju våra kära kära vänner!
Så, jag fortsätter lite till.
Rasmus klämskadade fingrar är betydligt bättre och att han svimmade berodde nog på smärtan för han slog inte i huvudet. Nu mår han i alla fall mycket bättre och gamla farmor tänker: nu har vi klarat oss igen!!!!
Joy däremot har ju blivit en riktig flyttfågel och lämnar förmodligen sitt barndomshem inom kort :)
Käre maken har ju fyllt år, grattis i efterskott, och ett stort varmt tack för all god nyponsoppa du lagat till hela hösten + alla goda gurkor, svampar, lingon m m. Jag är väldigt stolt och glad över käre maken <3.
I går var vi till Markaryd och köpte hundkoppel av en väldigt trevlig man som också hade en fin husvagn till salu :)
Så tittade vi på Idol tillsammans med Joy efter att ha ätit snabbmat (pizza).
Behöver någon undra vad som är min favoritblomma?
Det vackra hjärtat fick jag av Peder och Camilla, givet med värme, stort tack!
Nu blir det lördagsmys (frukost).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0