Så har vi då fått se

sista delen av Kalle Moraeus tvserie och den var i mitt tycke den klart sämsta. Är inte superförtjust i Patrik Isaksson, men ikväll var han ju solklart den bästa. Yngvie Malmsteen är absolut inte någon som jag lyssnar på även om jag fattar att han är en mycket skicklig gitarrist. Och Carola skall vi bara inte tala om, jag kan lyssna på henne och tycka att hon har en fantastisk röst, men så fort jag ser henne så ryser jag för hon är så otroligt tillgjord.
Slut på negativiteter.
En bra dag har nått sitt slut. Lilian och jag har lekt igen vilket alltid är jätteroligt. Roger mår bättre och Joy är snart färdig med lägenheten, bara positiva saker här :). Så har vi fikat hos Loodhs och löst lite världsproblem :)
Käre maken har höststädat trädgården, medan jag hållit på med att vinterbona altanen, hängt vittvätten och läst lite roliga bloggar. Alltså en mycket bra dag. Med en enda oroande grej: jag har jagat min tvåa, men inte fått tag på henne.Skulle var glad om hon tog sig tid med att ringa och prata lite i alla fall. Är orolig och längtar.
'
Dock mera negativt, den här lille mannen har jag inte fått träffa på en hel vecka drygt.
God natt och sov gott alla mina nära, kära och vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0