Verkligen fredagsmys!

Tillsammans för världens barn! Bara namnet ger mig rysningar! Så självklart att vi tillsammans ger barnen ett värdigt liv, alla barn givetvis!!!!
Rasmus somnade omgående, kort därefter Joy och käre maken :)
Men så kom Roger och vi kunde fortsätta diskussionen om kontantkort och min roll som mamma :)) Det var inte negativt, snarare tvärtom, men det satte igång längtan efter mina döttrar!
Och övriga nära och kära!
Suz! Min förstfödda och älskad! Annelie! Min andra och älskad! Roger, min första son och älskad så pyttisen Joy, tredje dotter och älskad! Så fick jag barn att vårda och älska utan att ha fött dem själv, vilket lärde mig att man kan älska barn utan att själv ha fött dem till världen, t o m kunna älska utan skuld DÄRFÖR att man INTE fött dem till världen!
Knepigt?
Ja, kanske! Men det är mýcket lättare att leva olika än lika!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0