Lite slö med inläggen

framförallt med kameran har jag nog varit seg. Men i går förbättrades situationen radikalt. Vi for iväg och grattade både Jenna och Dinge. Jenna fyllde år den 20 augusti och Dinge idag. Några större presenter blir det ju aldrig nu längre, det är synd om oss pensionärer :(
Men vi köpte i alla fall 7 kg kräftor av Dinge, inte till oss utan till syster yster med numera stor familj :)
Några jättejobb har jag inte klarat att göra i helgen (pga av olika typer av blåmärken och svullnader) men då har jag kunnat sitta och prata lugnt med sonen och dottern Rebecca och det är verkligen inte fy skam.
Några bilder togs också, först ska jag presenter Enyo Lars Egon Tapper!
En mörkögd liten söting eller hur? Glad och god hela tiden vi var där. (Hmf säger Jenna nu, en knapp timme!)
En till liten söting, världens bästa Mikaela!
Med oss hem fick vi dessa små sötingar!
Egenodlade och jättegoda vindruvor med en otrolig färg!
Roger o jag hade ett gott skratt när vi kollade på Suz blogg, en av de filmsnuttar hon la ut efter det stor-stora besöket i somras. Jag tyckte ni sjöng riktigt bra :)
Se själva Här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0