Mörbultad men obruten!

Ibland förstår man inte vad som händer eller vad som kunde ha hänt om oturen varit värre. Igår backade jag ned i ett dike med gräsklipparen som givetvis välte över mig. Jag hann inte ens bli rädd och den första tanken var: tänk om det kommer en huggorm nu! Men jag lyckades kravla mig upp och tyckte inte ens att jag hade ont någonstans. Jag hämtade Egon, men vi kunde inte vända klipparen rätt utan fick hämta bilen och dra upp den ur diket. Då först insåg ju jag hur illa det kunde ha gått. Ratten på gräsklipparen låg ju nedtryckt i gräset och jag fattar fortfarande inte hur jag kunde klara mig så bra. Men idag är jag rejält mörbultad. Speciellt i hela höger sida, det var ju den som fick ta smällen.
Det passar egentligen inte alls bra med en ömmande kropp, jag har massor kvar att göra i trädgården. Men jag får väl linka på i den takt jag klarar :)

Kommentarer
Postat av: Suz

Väldig tur att det gick bra!

2011-09-10 @ 16:57:50
Postat av: Joysan

Så skönt att du klarade dig så bra som du gjorde trots lite blåmärken och svullnader :(. Ja, hihi, idag vart det novell :D. Jag försökte ringa förut men ni satt nog vid tvn. Jag är snart framme i Nypan. Ringer imorgon! I live you! Tack för att ni finns! Puss

2011-09-12 @ 20:34:35
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0