En bra dag igen!

Vi har varit hemma hos systersonen och grattat honom, käkat gott och myst. Tack Kristofer för den goda maten och en genomtrevlig pratstund :)
I kväll fick det bli lite firande med pizza för gårdagens goda nyheter.
Ewa!
BrorErik Bjuråker är en bygdemålare i Bjuråker. Han har sitt hem och galleri och affär i en gammal skola och vi var där i somras för att titta på hans roliga tavlor. Så köpte jag en lott i hans stipendielotteri (pengarna går till konststudenter) och nu har jag alltså vunnit tredje pris. Jag känner honom alltså inte, men han var en genomtrevlig, generös och rolig människa att prata med. Bjöd verkligen på sig själv och sin underbara konst! Kul, tycker jag, att det finns sådana människor gör ju världen lättare :)
I övrigt är ju alltid de här dagarna i april förenade med sorg och saknad. Tänker mycket mycket på mina kära föräldrar och önskar att jag än en gång, bara en enda, kunde få säga det till dem. Men de kanske vet, vad vet vi egentligen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att de vet <3

2012-04-19 @ 21:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0