Annorlunda fredag.

Vaknade vid fyratiden i morse av rejäla smärtor i vänster axel och vänster sida. Hjärtat hoppade i fyrtakt och allt kändes väldigt illa. Käre maken kontaktade Sjukvårdsrådgivningen och de tillkallade ambulans eftersom jag dessutom var så andfådd. Ambulansen med mig i anlände vid 5-6 tiden till kss, där läkare väntade och det blev ännu ett ekg och en massa undersökningar. Inlagd på Mava med ekg-översikt, lite mer morfin, lite mer provtagningar. Det har tydligen blivit min nya hobby att bli stucken överallt och tillbringa mer tid i sjuksängen än hemma :(
Jag har slumrat stilla hela dagen, mellan prover och mat. Är nu äntligen hemma efter att man konstaterat att det inte var en infarkt utan muskelkramper. Jag har sagt precis hela tiden att jag får muskelkramp av Waran, men de säger att jag måste äta Waran? Känns som diskussionen om ägget och hönan!
Dessutom missade jag Jenny och Zita!!! Fy blä!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade mamma! Nu blir jag orolig! Hoppas att du har kunnat sova inatt och att du inte har ont nu. Love you! Puss

2012-08-04 @ 08:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0