Jag blir glad över att få kommentarer!

Tack så himla mycket Suz, Joy och Lilian. 
Vi har varit till Kss idag igen. Gjort nytt stort ultraljud, gissa om jag var nervös när det började bli repris på februari. Tre pers stod och funderade, mätte och pratade om insufficiens m m. Dessutom tog det en timme och femton minuter vilket inte är kul när man måste ligga i samma ställning hela tiden. Men till sist fick jag min belöning för det här hemska halvåret. Kalvklaffen fungerar bra, insufficinsen var helt normal och visade bara en liten skillnad som är helt normal för en protes.Läkaren gratulerade mig och sedan släppte dom loss fången. En fånge som var helt slut och det var himla tur att Käre maken var med den här gången :)
 
En liten fetknopp som inte alls bryr sig om att hon har en missbildad aortaklaff! Jag kan ju säga så här några år senare att särskilt förändrad är jag inte, i varje fall inte magen :)

Kommentarer
Postat av: LILIAN


du är ju för rolig du i dina kommentarer om dej själv

hälften vore nog!grattis grattis till besiktningen du gick ju igenom utan fel jag själv skulle säkert få ombesiktning ha en bra kväll önskar kompisen lilian

2012-08-28 @ 17:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0