Jag orkade bara inte vänta och vänta!

Jag debuterade även i bastun :) (Dock ej bassängen, feg är jag). Och jag har stått framåt och tvättat håret för första gången på 9 veckor-jätteskönt! Obeskrivligt skönt att vara människa igen för första gången på flera år. 
Femman (lillan) har ringt. Hon har ränt igenom en fors idag, so what? +9 i vattnet och hon trillade i! Jo, men visst är hon vuxen, ja ja men! Men jag lär aldrig bli annat än mamma-mormor-farmor och då lever man med oron ganska nära hela tiden!
Så har jag sytt igen. Visar i morgon hur det går till här i huset, spelar roll att ungarna är vuxna?

Kommentarer
Postat av: Joysan

Åh vad skönt att du debuterat bastun och att det gick bra :). Vi bastade också förut :). Det var skönt efter forsränningen. Har lagt upp en länk till ett youtube-klipp om du vill se :). Hörs imorgon! Puss

2012-08-08 @ 21:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0