Svart himmel, hotande regn.

Dag ut och dag in. Men det är bara att gilla läget och hitta på annat kul. Tänker i första hand också på mina kära: Ettan som stukat båda fötterna, Tvåan som slåss mot hela europa ang djurhållning och priser, trean som lever ett normalt socialt liv 5 veckor av femton året runt, fyran som snart ska ut på arbetsmarknaden och kämpa efter föräldraledighet och slutligen femman som kastat runt sig själv i en riktig stresskarusell nu ett helt år och fortsätter göra den ena nya grejen efter den andra. Älskar er så mycket och givetvis de jättefina familjerna :)
Själv städar jag växthus, bastu och ladugård. Ställen som stått ostädade i flera år p g a min lättja (trodde jag ju) trots makens benägna hjälp. Men han mår inte alls bra och håller på att prova olika former av mat som kanske kan funka. Nu är i alla fall ladugård och allt där klart, i går kväll bastade vi-jätteskönt-och nu går vi mot nya äventyr:
Se här:
Någon som kan gissa?
 
 
Jag kommer nog att visa resultatet, om det blir bra.
Ha en bra dag allihop och tack fina kommentarer, jag blir så himla glad :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

min första tanke var lampskärm?? kan det stämma?

Krama morfar från mig! Hoppas han hittar något som passar honom och hans mage!!

2012-08-30 @ 19:27:06
Postat av: Ewa

Något vackert att t e x bära tvätt i :-)

Kram från syster.

2012-08-31 @ 13:42:07
Postat av: LILIAN


jag skulle ha gissat lampa

2012-09-02 @ 15:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0