Varm sommarlördag!

Det har inte varit för ofta den här sommaren. Just nu känns det mesta bra, nyduschad och med mitt H bakom mig i vanlig ordning. Mina tankar är hos Stefan och Joy. Snälla, snälla! Kör försiktigt och var rädda om er!
Andra tankar som gör ont är givetvis situationen för min tvåa, det är skrämmande hur hjälplös man är mot maktens och okunnighetens storhet :( Men Ettan tror jag har det bra just nu, på väg till sin egen Etta :) Och väl där kan hon njuta. Josse har verkligen öga för färg och form, det är så roligt att se :)
Josses rosa-gröna period som dagen efter blev den grå peroden :). Som jag tyvärr sumpade bilden på, vet ej hur. Men jag kan visa deras vackra hall-köksfönster och hur fin kransen som Josse och jag gjorde :)
Vi gjorde en till sedan och satte på andra sidan det vackra fönstret, det blev verkligen fint!!!
Så lagade vi underbar mat:
Den här kära människan (som helst inte vill vara med på bild) gjorde laxbåtar som sedan grillades och åts tillsammans med den godaste ärthummusen jag någonsin ätit :) Rätt namn borde vara Ernsthummus!
Tack Josse o Robert för en super-supertrevlig helg och jag hoppas ni har det minst lika bra med morgondagens gäster:)
Innan jag slutar måste jag bara visa min gamla gamla vanvårdade Fuchia.
 
Och här hoppar vi en vecka och befinner oss i Hallsberg för att vinka av den älskade femman som åkte hem för en alldeles speciell sak. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0